Busealp Kızlar 37haftalık hamileyim karnım cok agrıyo ve ishal oldum dünden beridir kıvranıyorum.Ne yapmam gerek yardım edinnn😣
Elizinannesi90 Benimde geçen hafta öyle oldum. Ayaklarıma sıcak su torbası koydum beni rahatlatmıştı. Şuanda 39 haftalığım. Doktora söyledim doğum başlamış olabilir belki acile git demişti.