55555 Kızlar 32.haftamdayım içimde korku başladı gece zor nefes alıyorum karanlık ve duvarlar üstüme geliyor gibi çok kötü oluyorum yaşayanlar var mı böyle, psikiyatri ye gitsem ilaç verebiliyor mu
Mhtpctn 55555 ben 20.haftadayım ılk baslArda cok kotu pskolojm bozuktu hLen daha bıssy olucakmıs gıbı hıssedıyorum sımdıden dogumdan korkuyorum bıssy olurmu dıye kotu dusuncsler vR bana doktor pasıflora verdı bıtkısel bı ılac ama cok ıse yAramıyoo 🤷♀️
derinozkaya 55555 panik atak ve anksiyete hastasıyım 34. haftaya geldim bitirmek üzereyim.. bebek icin endişelenme cok sağlıklı meleğim ama kendim icin birsey diyemicem 😊
55555 Mhtpctn doğum korkum yok gibi canım ama akşam olmasını hiç istemiyorum artık hemen uyuyup sabah olsun diye bekliyorum çok bunaltıyor gece
55555 derinozkaya hamile kalmadan önce bende psikiyatri ilacı kullanıyordum hamile kalınca bıraktım Bi kaç gün önceye kadar çok iyiydim ama 1 haftadır çok bunalıyorum birde mideme vuruyor hemen psikolojik olarak
55555 derinozkaya başka çare yok yani öyle mi canım psikiyatri ye falan gittin mi doktoruna söylemiş miydin
derinozkaya 55555 bende gebelikte cıktı hormonlardan sanırım.. benimde mideme vuruyor yani kusturuyor kulaklarım çınlıyor ensem sıcaklayıp uyusuyor aldıgım nefesi acaba almıyormuyum diye kontrol ediyorum.. namaz kıldıkca rahatlıyorum rabbim yardımcımız olsun insanlara ilaçlara minnet ettirmeden düzeliriz insAllah 🤲🏻🙏🏻
derinozkaya 55555 ilk cıktıgında gitmiştim xanax ve paxera vermisti tabi gebe oldugumu hemen arkasına ögrendim kullanamadım.. surubu söylediler bir işe yaramadı aksine daha cok huzursuz oldum sanırım hormonlar eski haline dönmeden geçmeyecek o yüzden dogursamda rahatlasam diyorum 🙏🏻 ama bi tavsiyem var namaz dua meditasyon ve olabildigince meşguliyet günü kurtarıyorum en azından
55555 derinozkaya evet malesef aynı belirtiler bende de var bu hafta çalışabilir raporu alcam belki çalışınca kafam dağılır düzelir biraz inşallah
55555 derinozkaya cuma günü kontrole gidince söylicem bende işe yarar bişey söylerse doktorum sana da yazarım canım Allah yardımcımız olsun
derinozkaya 55555 bana doktorum 30. haftadan sonra paxera icin izin vermişti ama anne yüregi sanırım parol bile icmiyorken ona cesaret edemem 😬 olur canım insAllah düzeliriz sanada dua edecegim sende bana et 🤲🏻
1cicek kizlar bendede var bu hastalık bikacgundr bayilcskmism gibi bi an geliyo gözümü acamiyrm basim sersemlesiyo donuyo gibi bi haller sizdede oluyomu ya baska bisemi var acaba diye korkmaya basladm artik hergun bugun ne olcak acaba diye dusunur bekler oldum 33 haftaligm bu arada😔