Zeysem
Ozge8954 bende 36. Haftamdayım, ilknur hanımın hastasıyım baştan beri, yaşım dolayısıyla riskli sayılabilecek hamileliğimi gayet güzel geçirdim diyebilirm, ki baştan beri farklı rahatsızlıklarım oldu, sorularımı unutmayayım diye küçük kağıtlara not alarak gidiyorum , hadi sor bakalım sorularını diyor ;) , en çok da ultrsonda bakarken öyle sevgi dolu anlatıyorki sanki kendi bebeği gibi 🥰 ben gönül rahatlığıyla tavsiye ederim 👌🏻Ayrıca telefonunu da veriyor soru sormak isterseniz 👍🏻