gulumse0611 21 haftalık olduk çift yumurta ikizi bebeklerin plesantasının biri aşağıda rahim ağzına yakın dedi doktor sınırda dedi ama şuan için sorun yok dedi böyle olan var mı ileriki haftalarda düzelir mi ne yapmam gerekir bilgisi olan var mı acaba
hhb53 gulumse0611 agır kaldırmamaya calıs yukarılara uzanma coook uzun süre ayakta durma yatarkende ayaklarını bıraz havada tut öyle yat canım
Fata2014 gulumse0611 benimde detaylıda öyle çıktı ☹️ Çok ağır iş yapmamaya çalışıyorum inşallah çıkar yukarı bakalım üzerinden 1 ay geçti tekrar bi dr gidince soracağım bakalım çıkmış mı?
Symcvk 36 hafta oldum canım artık ümidimi kesmiştim ki geçen kontrolde doktorum yukarı çıktığını söyledi son ana kadar bekle çıkabiliyor Sitres yapma hiç ama dikkat et kendine
gulumse0611 Symcvk bnde tam 21 im inşallah çıkar diyorum aşağıda baskı hissediyomuydunz tuvalette falan
gulumse0611 Fata2014 kaçıncı haftada öyle oldu sizin detaylıdan sonra oldu bnmde tam sınırda dedi doktor bnde çok iş yapmıyorm ama ayakta duruyorum gene oturuyorz da inşallah birşey olmaz düzelir bekliyprum bnde üç hafta sonra gidicem
gulumse0611 Fata2014 normalde evime dönecektm bnde memelekete gelmiştim ama dönmicem annemle kalıcam daha az iş yapmak için yoksa riske atmış olucam genede ayalta oluyorum sizinde mi ikiz gebelik şuan kaçıncı haftadasınz
gulumse0611 Fata2014 bnm ikiz biri yukarıda ötekini sıkıştırıyo çıkar mı bilmiyorum inşallah düzelir bi rahatsızlık veriyomuydu size baskı gibi
gulumse0611 Fata2014 bnm aşağoda ağırlık var ya sanki çıkacakmş gibi bişeyler kötü pluyo tuvalettr oluyo