D27777 34+5 iz kızlar sağlık ocağından aradılar bugün kanın cok düşük ilaçlarını kullanmıyormusun dediler arada aksatıyorum . Ferrum kullanıyorum kanım 9 cıkmış.. Napabilirim bu kansızlık sorunum hic düzelmiyor korkuyorum artık bişey olacak diye…
Mhtpctn D27777 benımde 16.haftada oyle çıktı aynı sekıl dusmus sızın gıbı 20.haftaya gırdım ılacları kullanıyorum ama suan ne durumda bılmıyorum. Kan yapıcı seyler yemeyı deneyın pekmez kuru uzum felan ılacınızı aksatmayın . Ben tatlı yıyemuuorum mıdem bulandıgı ıcın sadece gyno ferro ılacını kullanıyorum ıns ıyı gelır 🤲
Eylulcan34 D27777 benim de öyle maalesef 🤷♀️ Kullanmadığım ilaç kalmadı hala düzelmedi 8/9 larda hep.
Tatlisannedilekk D27777benimde aynı ilaçlarımı düzenli kullanmama rağmen değerlerim hep 7-8 çıkıyor, pekmez falan da içiyorum
zynpzynpzynp Daha etkili bi ilaç yazacaklardır mutlaka gidin. Bendede benzer sıkıntı vardı sabah akşam adını hatırlayamadığım bir şişe kırmızı bir ilaç içiyorum. İki pakete yakın bitirdim çok daha iyiyim ve hala kullanıyorum günde iki kere
Tatlisannedilekk D27777 korkma içini ferah tut cnm Allah yardımcımız olsun inşallah yükselir değerlerimiz