33 haftalık olduk ilk gebeliğim başından beri kontrollerime özele gidiyorum doktorum da cok iyi ama Allah izin verirse Doğumu devlette gerçekleştirmek istiyorum .eşim istemiyor özel de doğur diyor yani maddi durumumuz da iyi ama ne bileyim devlette Doğum yapmak daha cazip geliyor bana çevremde de gördüm o şekilde devlette doğuranları bilemedim sizce napsam cok kararsızım 🙄🤦🏻♀️