Rabiasare Berra20 hıçkırması iyi bişi geçirmeye çalışmayın bunlar gayet normal olması gereken şeyler ve midesi gelişiyo böylelikle nefes alıp vermesi daha sağlam oluyo
Aygul01 Rabiasare nefesin mideyle ne alakası var bacım 😅 her bebekte hıçkırmıyor ozaman onların nefes alıp vermeleri sağlam olmuyor mu 🙄 bebek agzini açtığında midesine su kaçıyor midesi doluncada hıçkırmaya sebep oluyor😊
Dlrdvcdmr KubraSS- ahaha yaa bende 38 deyim aynı bizimde azaldı bende hadi ama yaaa hıçkır falanım 😂da şimdi parmağını emiyor herhalde böyle garip bisiler yapıyor şimdi de durup durup onu kontrol ediyorum 🥰😁😁
KubraSS- Dlrdvcdmr ahahha böyle ittirme desen değil dimi :) bende napiyo diom bazen ayani falan mı emio napio 😁
Dlrdvcdmr Aygul01 Bilmek değil zaten hissetmek 😒 hıçkırık gibi düzenli olarak çekme bırakma yapıyor. Bildiğin parmak emme hissini karnında hissediyorsun nasıl anlatayım başka bilemedim.
Dlrdvcdmr KubraSS- ahahaha yaa sende de miii aynen yine hıçkırık gibi düzenli hareket çekip itiyor gibi garip kesin öyle birşey yapıyor diyorum yani bilemedim ben öyledir diyorum 😂😂😂
Aygul01 Dlrdvcdmr hmmm bende 39dayim ama hiç oyle seyler hissetmedim. Hıçkırdıgini hissediyorum sadece.
Dlrdvcdmr KubraSS- amiinn benim oğlan Allah’ın izniyle geliyor yarınnn inanamıyorum bildiğin yarın doğuyor 🤗🤗 senin ne kadar var 🥰
KubraSS- Dlrdvcdmr yaa sezeryanmi neden erken benim belli deil ne zaman canı isterse gelicek bekliyorum keyfini
Dlrdvcdmr KubraSS- evet sezeryan olacak önde gidiyor gelisimi normal çok zorlayacak gibiydi 🙈 ay hadi sağlıkla gelsin bebislerrr 🥰
KubraSS- Dlrdvcdmr ayy masAllah normal oluncada bebeğin keyfine kalıyor insan sabırsızlanıyor amin amin insAllah
Cansel2524 Berra20 o senin yediklerine tepki veriyor eğer aşırı baharatlı acı ekşi yediysen o öyle tepki veriyor. Ben extra bir şey yapmıyorum bir müddet sonra kendiliğinden geçiyor 😉