gizemgorgulu 14 günlük taze anneyim sezeryan oldum 😍 önerilerim;
- ameliyathaneye girerken her şeyi sıfırla ve bebeğini göreceğin ana odaklan 🥰
- spinal iğnesi hiiç acıtmıyor kendini kasma. Anestezi doktorunun dediklerini uygula kendini serbest bırak ve hareket etme. Hareket edersen baş boyun ağrın olabiliyor.
- baş ağrım olmasın diye ben bol bol soğuk kahve içtim. ( yaz günü sıcak içemedim ondan soğuk) çok iyi geldi.
- ameliyattan çıkar çıkmaz bebeğini göğsüne Al emmese bile tutturmaya çalış sütün gelmesi için çok önemli.
- hemşireler ayağa kaldırmaya çalışınca gerekirse ağrı kesici al ama zorla kalk yürü. Unutma ne kadar çok yürürsen ağrıların o kadar çabuk geçiyor. (4. Günümde yemek çamaşır ev işi çocuk her şeyi tek başıma yaptım)
- deepend öneririm kesinlikle çok büyük rahatlık oldu benim için.
sormak istediklerin olursa elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.