Berrunisaninannesi_2017 Kızlar size sorum var 6 hafta 3 günlük gebeyim az önce iç çamaşırıma kahverengi leke bulaşmış hamile kaldığım zamandada olmuştu bu lekelenmeler şuan için normal mi? böyle yaşayan var mı?
MYstryy Berrunisaninannesi_2017 normalde olabilir dusuk tehlikeside olabilir bence ihmal etmeyin birdoktora görünün.
durununannesii Berrunisaninannesi_2017 o haftalarda normal görülüyor bebek yerleştiği için ve doktorların söylediği şey kahverengi akıntıdan korkmamamız gerektiği yinede doktoruna görün için rahat etsin
Melisaasilem Berrunisaninannesi_2017 canım progesteron hormonuna baktılar mı bu hormon bebeğin rahme tutunma hormonuymuş benim 26 iyi çıkmıştı ama 5. Haftada bende de kahve leke başladı şuan 7+5 hala Arada devam ediyor doktor progestan hap verdi düşük tehlikesine karşı kendi doktorum kullanma gerek yok kahve lekeden korkma dedi ama ben akşamları alıyorum sen mutlaka doktoruna görün hemen
Nessem Ben de 6 haftalık hamileyim iki gündür sabah uyanınca peçeteye bir damla kahverengi leke bulaşıyor.doktoruma yazdım normal bir şey ama gel bir göreyim dedi. Akşamüstü gideceğim. İnşallah kötü bir şey değildir
cgelmas Benim öyle olmuştu arkasından pembe gelmeye başlamıştı düşük yaptım bir an önce gitmelisiniz doktorunuza
Berrunisaninannesi_2017 Hiçbir sorun yok kızlar yerleşme lekesiymiş doktora gittim hemen kırmızı kan olmadığı sürece korkma dedi