Merhaba arkadaşlar bende daha 7+6 haftalık hamileyim yalnız ilk kontrole gittiğim doktor rahmimde perde olduğunu ve düşük yapabileceğimi söyledi korkuttu sonrasında bir kaç doktora daha gittim doğru düzgün ilgilenen olmadı bazıları var bazıları yok dedi önerebileceğiniz doktor var mı sabit bir doktora gitmek istiyorum artık