Merhabalar 19.temmuz pazar hafif sancılarla hastane gittim 2 cm acılma olduğunu söylediker suni sancı verdiler ve 1 sat içinde 10 cm de ulaşmıştı bile 1 sst sonra normal dogumla 4-5 ıkınmayla Dünyalar güzeli kızımı kucagıma aldım benim için kolay ağrısız bi dogum olmuştu , hamileliğimin başından beri cok su tüketiyordum ve cok hareket halindeydim kendimi birseyden hiç kısıtlamadım ve kendimi cok sanşlı hissediyorum kesim var dikişlerimde var ama Dünyalar güzeli prensesim yanımda çok şükür 🙏🏻🙏🏻 Allah herkeze yardım etsin