Tugbakybzc Kızlar avidite 59 çıkmış sınırdaymış.başına gelen varmı sorun olurmu bebek için. Doktorum 3 hafta sonra tekrarlayalım dedi. Korkuyorum. Başına gelen varsa yazar mısınız😢