Kubra67 36+4 gunlukken doktorum dogumumu durdur serom vererek ve 38+1 günlük olduk ve acilmam var nişanim geliyor bebegim kanalda 2 haftadir ama sancilarim yok benim gibi olan varmi
cptrhb Kubra67 Zaten 37 olmuş sayılırsın neden doğumu durduruyorlar anlamıyorum ki. Doğal sürecinde bebek gelmek istiyor bende bu müdaheleleri sevmiyorum belki doğru belki yanlış ama benim bu durum hiç hoşuma gitmiyor
Kubra67 cptrhb acildeki doktor durdurmusdu kendi doktorumda cok kizdi o doktora neden durduruyor diye benimde ilk gebeligim olunca ister istemez cahilik oluyor ama simdi cok pismanim keske hic vurunmasaydim
cptrhb Kubra67 Bol bol yürüyüş yap yürüyüş yapamıyorsan eğer esneme haraketleri yap canım bari gecikme olmasın
Kubra67 Cansu_ertem 1 gün 1 gun bebek icin dedi anne karninda 1 gün bile dursa daha saglikli olur dedi
cptrhb Kubra67 O halt etmiş zamanı geldiyse çocuk doğar yani illa 38 40 falan olmak gerekmiyorki. Erken olsa dediği doğru. Bazıları gerçekten deli ediyor insanı ya artık güven kalmadı kimseye
Kubra67 cptrhb yürüyüş yapyrm hurma yiyorum plates topu aldim onu kullaniyorum hemşire sürekli yer siler gibi otur kalk dedi onu yapyrm
Burcinisp88 Benimde kızım erken geliyor diye durdurmuşlardı. Korkmayın Allahın izniyle bi sıkıntı olmuyor. 😊