Gokceeebade Merhaba kızlar, Konya da muayeneye eşiminde alınabileceği bir özel hastane istiyorum. Doktor da önemli tabi😊 bir de özel hastanede yakın zamanda doğum yapan var mı acaba?
Gokceeebade Sevgi_4212 hayır Kızılay hastanesine gidiyorum ama doktorum pandemiden dolayı eşimi muayeneye almıyor ilk bebeğimiz ve bu yüzden her ay görmek istiyor normal olarak bu sorun oldu bizim için 😊
Gokceeebade Rabiaunl doğum için değil canım doğuma devlet hastanesine gitmeyi düşünmüyorum Allah’tan bir mani gelmezse çünkü 15 temmuz da 4 5 kişiyle aynı odada sancı çekiyorsun kimin suyu geliyor kiminin bilmem nesi tıp fakültesinde ise 10 gün salmıyorlar bebeğin hiç bişeyi yokken bi kontrol ediyorlar her şeyini anne boşu boşuna orada lohusa haliyle bekliyor bu bana çok saçma geldi
Prensannesi19 Gokceeebade evet benim eşim de her seferinde gelir odaya çiftleri tek tek alıyorlar zaten
Rabiaunl Gokceeebade yok canım şimdi pamdemi oldugu için normal doğum 12 saat sezeryan 24 saat oldu iyi hissediyorsan çıkarıyorlar 15 temmuzda benim arkadaşım yaptı kendi başına kaldı doğumdan sonra da özel oldada kaldı ama iyi olduğunu söyledi