Asmin_123 Kızlar 37 haftalik hamileyim bugün randevum vardı gittim bebegin kılosu 3427 dedi ve gelecek hafta perşembe günü doguma alacaklarını soyledı sızın bebek kılosu Kac yd gebelik şekeri varmı sızde
Bedriye_tura Asmin_123 37+2 de 3500 kilo dedi iri bir bebek olduğunu hatta tam zamanında doğarsa 4 kilo doğuracağımı söyledi ama erkene almadı tabi doğum tarihini bakalım nasıl olcak
Bcdi Merhaba benim 3.150 ve iri dedi. Şeker çıkmıştı bende ondan birazda kızdı doktorum. Arafa kaçamaklar yapıyordum o sebeple almış heralde bu kadar. Normal doğum istediğim için daha çok almaması lazım.
Bcdi Tortilla bence bu çatıyla alakalı. Doğum şeklinize göre doktorlar konuşuyor olabilir. Bir haftada 400 gram aldı. Kilo alış hızından dolayı da demiş olabilir. Hepimizinki farklı olduğu için doktprlar sanıyorum hastanın geçmişini de göz önünde bulundurup yönlendirme yapıyor.