Sena1k Kolestrol üm yüksek çıktı idrarda da enfeksiyon var doktoruma da danışıcam tabi kontrol günüm geldiğinde de sizde de yaşayan Var mı ne gibi önlemler aldınız neler yediniz neler yemediniz
Minikannesi00 Sena1k kolestrol önemsenmiyor canım her gebede yükseliyor ,enfeksiyon içinde bikaç kere ilaç kullamdım baktık hala çıkıyor , bi şikayetim yok dye ilacı bıraktık. Tahlili aile hekimliğinde veriyorum orda idrar çok bekliyor ondan çıkıyor olablir dedi doktorum
Sena1k Minikannesi00 bende aile hekiminde verdim 1 gün sonra çıktı baştan beri var enfeksiyon su da çok çok içemiyorum ilaç henüz kullanmadım hiç unutuyorum doktoruma demeyi 3 pozitif çıktı lökosit
Sena1k Minikannesi00 hayır yanma ağrı vs hiç bişey yok sadece akıntım var oda az ama idrarımda hamile kaldığımdan beri enfeksiyon var
Mucizemvebenn Hamile olduğumu öğrendiğimden beri bende de enfeksiyon var fitil, toz ilaç kullandım ama tekrar ediyor. Şuan 21+4 teyim böyle böyle yarıya geldik. İnşaallah hepimiz sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alırız🤲🏻
Sena1k Mucizemvebenn benimde başından beri var yanma vs olmuyor biraz koku oluyor sadece su da 2 lt fazla içemiyorum ilaç tedavisi görmedim henüz belki geçer diye ama geçmedi
Minikannesi00 Sena1k canım benmde aynı akıntı var ,hiçbi rahatsızlığım yok her ay enfeksiyon çıkıyo ,antibiyotik kullansamda çıktı . Bence aile hekmliğinde verdiğimizden kaynaklı ,az bi mikrop varsa saatler içinde ürüyor olablir
Nesibem Sirkeyi kaşıma için önermişti doktorum ama annem idrardan sonra kendini kuruladıktan sonra sirkeyle temizlen ve yıkama demişti şuan öyle yapıyorum gem sirke doğal ilac degil doğaldır