Meryy1920 Merhaba hanımlar 20 haftalık hamileyim ve 20lik dişim çok ağrıyor acaba hamileyken çektiren var mı veya evde ağrının geçici yöntemlerini bilenler yadımcı olabilir mi
Selo35 Meryy1920 merhaba 20’lik dişimi 2.trimesterde çektirdim.Doktorum onayıyla beraber.Herhangi bi sorun yaşamadım.Çektirmeden önce antibiyotik kullandım şişmişti çünkü.