iremnurkilic benim ikinci sezeryan olucak agustosta. suan 32+5,teyiz.
Benim istedigim tarih 37+2 oluyordu doktorum 1 hafta daha bekleriz 38 dolunca alalim dedi 38+2de 28 agustosta falan erken almayalım solunum sorunu falan yaşamasın dedi 38de aliyorlar yani canım. Acil bisey olmazsa bizimki öyle olcak.
Ilk dogumda 38.haftada istege bagli olcaktim ama 3 gun kala acil alindim suyum nişanim gelmişti ondan .