ilkbahar Snzen Mustafa miraç uymuyo bence.. Aras ta soy isim gibi olmuş mesela Bi prof var Mustafa Araz diye aklıma o geliyo 😁 Mustafanın yanına ek isim mi olur ya 😕🙄 benim eşimin ismi sadece MUSTAFA 😊😍
Mimarhanim Snzen bir gün oğlum olursa inşallah Aras koyacağız ismini 🤗 kızımız için hala netleştiremedik maalesef 🤗 Aras ismi daha çok yakışmış Miraç ismine göre 👍🏻
Snzen ilkbahar olur mu olmaz mı diye sormadım ki ☺️ Hangisi diye sordum sizin eşinizin ismini de sormadım mesela ☺️
Snzen Neslihankk miraçlar çok çekici oluyorlar öğrencilerim öyle dikkat çeken tipler oluyor genelde ☺️
Mimarhanim Snzen evet bende beğeniyorum ama eşim istemedi 😣 Eylül düşünüyoruz şimdilik bakalım bir aksilik olmazsa, pek uyumlu değil ama ikimizinde olabilir dediği nadir isimlerden 🤗 teşekkür ederim fikir için 😘
Snzen omrasln77 yaa öyle mi etrafımda hiç Aras isminde kimse tanımadım öğrencilerimde miraç var ama onlar da çok tatlılar 🥰
omrasln77 Snzen bnm bi yakınımım cocu öyle güler yüzlü öyle neşeli öyle sevdiriyoki kendini öyle böyle degil cok hos isim bebek ismi öyle sevdirdiki allahım bagıslasın inşallah 🥰🤲
Aras1234 Snzen bizim oğlan da mehmet Aras olacak onun için mustafa arası seçtim 😊 aslında mehmet ismini de koyasım yokta kayınbabamın ismi. Eşim isteyince kırmak istemedim
Snzen Aras1234 benim kayınbabamın ismi değil ama eşim çok istiyor Mustafa ismini bende hayır diyemiyorum Mustafa ismine ama ağır olacağını düşündüğüm için yanına bir isim arayışına girdim 🥰🤭
Aras1234 Snzen evet canm benim bildiğim kadarıyla Muhammet ve mustafa isimlernin tek isim olarak konulmaması gerekiyormuş doğru değilmiş peygamber efendimiz(s.a.v) in ismi olduğu için