selcanozturk valla doktordan doktora fark var canım bana doktorum sormadan zaten ben sipinal istedim o anı yasayıp görmek için ama artık esksi gibi çok genel yapmıyor doktorlar yapanıda var tabi ama anstezicininde senin görüp degerlendirmesi gerekiyor diye biliyorum benim,ki acil oldugu için direk sipinal le girdim zaten ama diger 2 dogumlarım genel ansestzi idi onlarda biraz kendime gelmem zor olmustu sıkıntım olmadı ama illa narkoz yiyorsun işte genelde bütün vicut aldıgından ama sipinal daha rahatmıstı kes ke digerleride benim sipinal olaymıstı 😊☺