Duyguscuk Merhaba anneler, doktorunuz tarafından size verilen D3 vitamininin dozajı nedir acaba (IU yada mcg olarak)? Doktorunuz D vitaminini kan değerlerinizi ölçtükten sonra mı verdi? Bir de D vitamini ile K2 kullanıyor musunuz? Şimdiden teşekkürler 🌸❤️🎈
Fatmalieymentugra Ben kullanıyorum ölçtürdüm düşük çıktı başka bir takviye almama rağmen,d3k2 günde 5 damla kullanıyorum ocean markaya geçtim 2 haftadır..1ay kullanıp bakacağız ama doğuma da 1 ay kaldı zaten..normalde de kullanmak lazım düşükse
Duyguscuk Fatmalieymentugra Peki bir damla kaç IU ya denk düşüyor acaba bir bilginiz var mı? Bir de kaçıncı haftadan sonra kullanmaya başladınız?
Fatmalieymentugra [url=https://hizliresim.com/H8ycyW][img]https://i.hizliresim.com/H8ycyW.jpg[/img][/url]
Burcinisp88 Duyguscuk benim doktorum kilo başı 100ıu öneriyor. 50 kiloyum. 5 damla kullanıyorum. Benim ki 1000lik olduğu için. Ancak 47ye düşmüş değerim. 7-8 damlaya cıkaracağım
Fatmalieymentugra Burcinisp88 benim 16 d vitaminim ben de 5 damla kullanıyorum biraz daha artırayım o zaman 😔 zaten normalde de hep düşüktür bir çok hastalığın sebebi bu d vit eksikliği,bebeklere de doğumdan itibaren iyi bir markanınkini başlamak gerek diye duymuştum