arifenesinmomisi35 kızlar selam 35.4 haftalık erkek bebege hamileyim sma bebeğim iri ve önde gidiyor ultrason da 39 haftalık cıkıyor acaba doguma alır mı doktor önde gittiği icin tam bir ay önde neredeyse icerde kakasını yapmasından cok korkuyorum
Minikannesi00 arifenesinmomisi35 canm bnmde öyle ama erken gelmedi gbi bi durum yok o minişin daha beyin ve ciğeri gelişimi tamamlamadı . Ben 38+5 te sezaryen olucam .
Glbgc arifenesinmomisi35 bende 35 haftalıkken gittiğimde 3 hafta önde görünüyordu ertesi hafta gittiğimde geçen hafta söylediği kilodan 200g eksik söyledi bende korktum ama bazen ultrasonun yanlış ölçüm yaptığını söyledi yani ona çok güvenmemek lazım
Aysiscim Canım doktorlar bazen ultrason ölçümlerinde hata payı olduğunu söylüyor. Tekrar tekrar ölçmesini iste bence. Kilosuna dikkat et, iri bebek olması erkenden doğacak anlamına gelmiyormuş. Bir de son haftalarda bazen günde bile 100 gr alıyorlar. 🙄
arifenesinmomisi35 Aysiscim bugun gidicem ve tekrardan konusucam canım ölçmesini isticem ciğerleri felan gelismisse bayramdan önce dogmasını isticem ama bakalım tabiki onun saglıgı herseyden önemli
Belinay_AliEge arifenesinmomisi35 kuzum gelişimi herseyi iyiyse erkenden gelsin minik hiç tedirgin olma ne güzel kavusucaksiniz inşallah benim kızımda iyidir inşallah Beni cok bekletmez yazın çok zor oluyor ben bildiğin böyle o koltuktan o koltuğa sıcaktan kafam beynim kalkmıyor hareket etmek istemiyorum 😔😊🙋🏻♀️❣
Tugce_S Önden gitmesinin erken doğması ile bir ilgisi yokmuş ben sormuştum doktoruma sadece kilo fazla alırsa sezeryana alırlar normal zor olur diye
arifenesinmomisi35 Belinay_AliEge aynı durumdayım ne yatabiliyor ne kalkabiliyorum berbat durumdayım elim ayaklarım ödem şiş 😢
Rabiss25 arifenesinmomisi35 nasıl besleniyorsunuz benim dr iki hafta gerilik var karın çevresi ondan dolayı
arifenesinmomisi35 Rabiss25 kalar peyniri ve kaşar loru ben hep bununla besledim kendim 7 kilo aldım bebegimi besledim hep … genetikte olabilir iki yasında da kızım var onu 5100 dogum yaptım canım
arifenesinmomisi35 arifenesinmomisi35 evett haftaya çarsamba alıyorlar beni 37 haftalıklem dogum yapıcam bebegim iri ve once herseyi gelismis dedi doktor haber vereyim dedim