Iyi geceler kızlar gece gece aksiyon yaşadık bildiğin sizinle paylaşmak istedim saat 3 gibi uyandım bebek hareketlerini normalde bu saatte hissediyordum kalktım lavaboya gittim su içtim biraz dolandım evin icin de sonra uzandım hergün bu saatlerde beni uyandiran bebekten tık yok bu defa sonra şekerli biseyler yedim ictim bekledim durdum yine tık yok sonra ayağa kalktım evin icin de yürüdüm bebekle konuşmaya başladım yine tık yok normalde tepki veriyor bu arada bir saati geçti sonra annemi uyandırdım kalk hastaneye gidelim diye eşimi aradım biz hasteneye gidecez dedim sonra üstümü giyindim garaja indim arabayı çıkardım annemle yola çıktk yarı yola geldik veya gelmedik bebek hareket etmeye başladı sonra geri dönüp eve geldik 😃