Ayla92 ya bende 15+3 teyim bende post açacaktım bunun için 4 gündür çok fazla bel ağrısı çekiyorum deli gibi doktora gittim ultrasonda bakti idrara bakti çok şükür bebekte problem yok hatta doktor vajinal muayene teklif etti kabul etmedim etmediğim için idrardan bakalım o zaman dedi birşey yoktu ama yine de progestan verdi şuan bebek iyi ama düşmeyecek de diyemem düşecek te diyemem ama her ihtimale karşı düşük için ilaç verdi onu dünden beri kullanıyorum bu ikinci gebeligim kızımda doğuma kadar bir sıkıntım olmadı ama 4 gündür bel ağrısı yedi bitirdi beni yaşayan varmı başka bilmiyorum