sdadcr Bktbll Cuma günü suni sancı ile normal olcak inşallah tabi son dakika ne olur bilmiyoruz ☺️ 38 de alıcak doktor ama kafasından dolayı değil insülin kullandığım için
Bktbll sdadcr anladım canım kolau doğum süreci geçirirsin inşallah saglıklı sihatli alırsın kucagına bebeişini
yefeninannesi 37+5 im nefes darlığım oluyo bazen de sırt ve bel ağrılarım ama doğuma dair hiç belirtim yok
sdadcr yefeninannesi Son dakikaya kadar durur inşallah 1 saat bile çok iyiymiş bebiş için sabahtan acil giriş yaptım sancılardan dolayı sancım var açıklığım yok evde biraz çekmemi söyledi biraz daha gelişmesi için
butkuci sdadcr bende ayniyim demek ki tek degilmisim biraz icim rahatladi. Nefes darligi ,asiri yorgunluk ve gece uyuyamama.
Hlyaysel sdadcr bende çok kötüyüm 37 3 bel agrıları kaşık agrılarım hiç geçmiyor aynı seyirde devam ediyo gitmek istiyorum artık
sdadcr Hlyaysel ben cuma günü rahatlıcam inşallah darısı sizin başınıza 😊 ne durumda şu an bebişiniz normal doğum mu olacak