21.haftamda detaylı için gittiğimiz doktorda kalbinin durdugunu öğrendim kızımın inanamadım inanmak istemedim başka doktorlara gttim herkes aynısını söyledi oysaki herşeyimiz iyiydi bütün testlerimiz iki bir hafta önce kimi 2hafta önce kimi ise iki günönce kaybettiğimi söyledi ama ben hergün hissettim kızımı meleğimi yavrumu şimdi çok boşum 🥺 kasılmam oldugunu onu ise haraket diye hissettiğimi söylediler ama inanmıyorum normal doğumla doğurmam gerektiğini söylediler 56 saat acı çektim ilaçlar sancılar yaşamayan meleğimi canlı canlı doğurdum çok güzeldi yüzü kendim doğurdum yatakta herşeyini gördüm eli ayagı yüzü melekti melek bembeyazdı upuzun boyu vardı aldılar meleğimi benden biyopsiye gönderdiler neden oldugunu kimse bilmiyor kalbi durmuş diyorlar gelenler gidenler hrrkes aynı şeyleri söylüyor canım yanıyor canım kalbim acıyor kızım gitti 😩🥺 5 gün oldu bugün ne yapacagım bilmiyorum nasıl dayanacagım ne yapmalıyım bilmiyorumm