Merhaba hikayemi başlatmak istedim. Ben miyomlu bir gebeydim. Gebeliğim boyunca sürekli sorunlar yaşadım. 32 haftama girdiğimde sürekli sağdan giren soldan cıkan sancımlarım oldu. Kalçama giren sancılarım bacaklarıma indi. Bu sancılarımın miyomdan ötürü olduğunu düşünerek doktorumdan randavü aldım. Sabah kalktım kahvaltımı yaptıktan sonra koyu krem akıntım oldu normal olacağını düşündüm,bu arada hala sancılarım devam ediyordu. Hastaneye gitmek için ılık duşumu aldım. Bira uzanıp üstümü giyecektim birden bacakalarımın arasından sular gittiğini gördüm ılık ılık. Gelen suyu tutamıyordum. Apar topar hastaneye gittik. Gidene kadar suyum tamamen boşalmıştı. Hemen muane ve nst yapıldı. Sancılarım tavan yapmış. Rahmimden hiç açılma yok.32 haaftalık olduğum için normal doğum uygun görülmedi.hemen ameliyata alındım. Doğumum gerçekleşti. Erken doğum sebebim ise miyomumum büyüyürek 14,5cm olup bebeği sıkıştırarak keseyi patlatmasıymış. Çektiğim sacılar rahmimi ters döndürmüş. Sezeryan sırasında ikinci bir operasyon yapılarak rahmim düzeltildi. Bebeğim 2.200 grm 46 cm doğdu. Solunum problemi olduğu için yoğun bakıma alındı. Dualarınızı bekliyorum,sevgili anne adayları.