Sinem33 Merhaba bende ritim bozukluğu var 36 haftalık gebeyim şimdi bile çok büyük sıkıntısını yaşıyorum ve bundan dolayı sezeryan olacağım benimle aynı durumu paylaşan varmı acaba
Minikannesi00 Sinem33 canım ben varım 140 a dayanıyor benim ,doktor koşan bi insanın kalbi gibi nasıl dayanıyosun dedi ,kalbimn etrafıda biraz su toplamış , normal doğumu önermedi doktorum . Perşembe sezaryen olacağım
3MelekAnnesiiii Sinem33 bendede var ayni durum ilk dogumum normal oldu sikinti olmamisti cnm ama ikinci dogumda ne olur bilmem doktorum normal olur yine dedi tabi hep malkinaya bagli olucam ilkindeki gibi. Acil durumda alirim sezeryana yoksa gerek yok dedi ilk dogumda sorun olmadigi icin
Sahra1234 Sinem33 bende aynı durumdayım 33 haftalık hamileyim nabzım bazen durduk yerde boğazımdan fırlayacak gibi yüz üstü yattım diyelim saniyeler için yana dönenekadar öksürerek nefes alıyorum nefesiz kalıyormusum gibi susuz kalırsam mesala yeterli içmediysem o da etkiliyor bende korkuyorum hem sezaryan hem normal hepsinden korkuyorum doğumunuzu yapınca mutlaka bizimle paylaşın nasıl geçtiğini şimdiden çok geçmiş olsun hepimize sağlıkla kucağınıza alın bebişinzide inşallah ☺️🌸🙏🏻
Sinem33 Yok küçüklüğümde n beri gelen bu nabzim 120 nin altına düşmüyor maalesef 😔 tedavilerde gördüm bundan kaynaklı
Sinem33 Minikannesi00 bende hiç riske atmak istemedim canım doktor senin kalp atışların doğum esnasında bebeği de etkiler bunu bilmen gerekir dediği anda sezeryan günü aldım bende
Sinem33 3MelekAnnesiiii inşallah 2 doğumunda ilk doğumun gibi sorunsuz geçer canım 🙏ben alamadım o riski 😟
Sinem33 Sahra1234 Sahra1234 teşekkür ederim öncelikle 🍀aynı şekilde bazen benimde oluyor gerçekten boğazımda hissediyorum daha sonra kendimi sakinlestire sakinlestire geçiyor kalp doktorum ve kadın doğum doktorum normal doğum ağrılı ve sancı çekeceğin bir süreç şunu da unutma senin kalp atislwrin yükselirse onunki de yükselir dedi öyle dediğinde de hiç riske atmak istemedim ve sezeryan günü aldım 😕
Fadikfs Ben bi ara ritim düzenleyici kullandım hamilelik döneminde çok arttı sanki bebeğin kalp atışı gibi yoğun ve hızlı atıyo sonra geçiyo diye gitmedim tekrar doktora
Sahra1234 Sinem33 yaa onun kalbini öyle etkilediğini bilmiyordum bugün randevu aldık çarşamba doktora gidcez bakalım ne diyecek kalp doktoru 😌 birde üst solunum yolu enfeksiyonu veya idrar yolu enfeksiyonundan da olur dedi kuzenim doktor bakalım kalp doktoru ne diyecek 😌çok geçmiş olsun yeniden bize 😌🌸🙏🏻
3MelekAnnesiiii Sinem33 olsun kuzum icin nasil rahat ediosa o sekilde yap bende iyi gecti diye sendede iyi gececek degil allah yazmamis olsun bi complication olsa. Olmaz yani. O yuzden icin nasil rahatsa oyle yapin ❤
Sifa0033 Sinem33 geçmiş olsun kuzum bendede hamilelikten dolayı oldu nabzım hızlandı 20. Haftadan sonra sesini duyuyordum artık o derece. 3 tane kardiyolojiye gittim sorun yok dediler gebelikten kaynaklı dediler. Normal doğum yaparsın dediler. Ama bende istemiyorum perşembe günü sezaryan tarihi alacağım. Bide ben ilaç kullanıyorum en son gittiğim doktor verdi yaşam kaliteni düşürür bu nabız diye. Tek tesellim doğumdan sonra geçmesi
Sinem33 Sifa0033 sanada geçmiş olsun canım benim inan bende riske atmak istemedim ne bebegim i ne kendimi çünkü benim kalp atışlarım bebeğimide etkiliyormus sezeryan a bir çok karşı kesim var ama benim çevremde aslında o kadar da kötü olmadigini söylüyorlar sonuçta normal doğum dada maalesef dikiş var 😕
Sifa0033 Sinem33 ay hayır boşver onları ya senin hayatından bebeğin hayatından önemli değil hiçbirşey. Ol sezaryan boşver ben öyle yapacağım Allah’ın izniyle. Bu normal doğum diye diretenleri İnan anlamıyorum ya sanki çok kolaymış gibi
Sinem33 Sifa0033 kesinlikle sana katılıyorum normal doğum nasıl kolay diyorlar oysa süreçler aynı normal doğum öncesi zor sezeryan dada kişiden kişiye değişen sonrası. Dikiş ordads oluyor hatta rahimde sarkma idrar kacirma vs bu yanları da var her şeyin bir zorluğu var yani
Sinem33 Sahra1234 Bende de var idrar yolu enfeksiyonu ve doğum.esnasinda bulasabiliyormus bebeğe dimi bende öyle duymuştum sanki ,😕
Aysegulkk998 Bende de var ne yazıkki takipteyim şuanlık çocukluğumdan geliyor benimkide rabbim yardımcımız olsun 🙏