Busraserin aynıyız bende 15 marttan beri evdeyim kısa calısma ödeneği alıyorum dediğim gibi benimle aynı olan ve aynı işyerindeki arkadasımla aramızda 15 gün var o aldıysa bende alıcam demekki dedim.hazıranda cıktım bende dogum iznine.sgk yı aradıgımda sıfır prim gözüküyor dedim dogum iznine cıktıgın günden itibarem gecmişe dönük bir yıl içinde 90 prim gün yatması lazım haketmen için dedi ben 6 yıldır aynı işyerinde calısıyorum dedim zaten haketmişsin dediler.hesaplaması nasıl olacak peki sıfır prim ve sıfır brüt maaş gözüküyor dediğimde de pandemiden önceki son üç ay yatan maaşının brütüne göre hesaplanır dediler .için rahat olsun her türlü alıyoruz yani..ama toplu mu alırsın iki seferde mi alırsın o sizin insan kaynaklarınızın raporu nasıl işlediğine bağlıymış bizimki dogum öncesini girmiş dogumdan 5/7 gün sonra hesabımıza yatıyomuş biz banka hesap numaramızı e devletten tanımladık ptt ye yatmıyo yani.doğum raporu komple bittiğinde de işbaşı yapacagın zaman yani diger yarısı yatıyormuş