tgce_brs 41esra Umay ismini bizde eşimle çok istiyoruz ama anlamında çocukları ve hayvan yavrularını koruyan tanrıça yaziyo ya o benim kafamı karıştırdı. Tanrıça yazması anlamının öyle olması sorun olur mu acaba