Mcakir Selam kızlar , olabildiğince sağlıklı beslenmeye çalışıyorum ve asitli içecekler tüketmiyorum. Akşam yemeğinde ayran ya da şalgam dışında ne tüketebilirim acaba 😅 Siz neler yapıyorsunuz? (portakal suyunu kahvaltıda tüketiyorum)
ek-istanbul Mcakir ben soda yada kuşburnu kompostosu tüketiyorum. Özellikle kuşburnu portakal ve mandalinadan daha fazla c vitamini içerdiği için oldukça sağlıklı. Limonata yapıorum çilekli yada normal öylee ama arada kola üçtiğimde oluyor
Eee1 Mcakir maden suyunun yararli oldugunu soyluyorlar canim ama ben sade icemedigim icin meyveli iciyorum. Sende deneyebilirsin😊
Mrvakcy98 Mcakir kara dut şurubunu sulandırıp meyva suyu yap canım emin ol başka bişey içmezsin araştır faydaları da çok
Mcakir Ayseirem-61 Defnenaz evet çok mantıklı teşekkürler kızlar. Normalde pek sevmem ama bi deneyeceğim :)