isimsizbebek Miraninannesi Vera ismine birşey uyduramadim nedense. Tek olarak da güzel olur yani Vera ile başka ismin soylenmesi zor geldi bana. Sağlıkla gelsin minik 🥰
Homeless20 Miraninannesi bmcede tek daha hoş ama illa ikinci isim diyorsanız larina değişik ve güzelmiş
Deletedmom92 Miraninannesi Demin bi postta gördüm. Larina Vera hoş geliyo kulağa 🤭💕 Tabi Larina ne demek bilmiyorum o ayrı 😅