Dsmz1205 DuyguY Bende de nişan su yok ara ara sancılarım oluyor bebek sürekli toplanıyo karnım top gibi oluyo kasılıyo ilk hamilelik olduğu için birşeyde bilmiyorum
Frozen-06 Dsmz1205 gulmiycem😂😂 son 1 gun doguma hic bir belirti yok.. her gun defalarca ariyorlar tık var mi diye. Tık mık yok🤦♀️ sabah kontrolum var bakalim nolucak. Cok sıkıldım artik neden gelmiyor bu sipalar
Tuubaust Dsmz1205 40+3 benim de ama merdiven çıkmak plates ne yapsam hareket yok hala.. açılma olmazsa hala yarın doktor bakacak ve sezeyana alacak malesef 🙄 halbuki normal doğuma çok uygundu..