Nilgun__ bir genel anestezi oldum 2 de epidüral. Ben acı eşiği olmayan biriyim çok sabrederim kolay kolay hastaneye bile gitmem. İlkinde korkumdam genel istedim ama uyanırkenki o ağrı sayıklamalar gözümü açıp bebeğimi bile görmek istemiyordum ağrıdan etraftaki konuşanlar bile sinirlerimi bozuyordu😖 sonra hemoroid ameliyatı oldum epidüral olarak allahım bu nasıl bi rahatlıktı hiç sanki bişey olmadı bi ameliyat yerim acıyordu başka bi sıkıntım yok🙃 2. Doğumumu da öyle istedim ve öyle gerçekleşti oğlumu doğduktan sonra ilk ben gördüm çok değişik bi duyguydu drla sohbet ederek doğum yaptım çok rahattım ve gerçekten ilk ameliyatın sıcak ağrılarını uyuşukluğunuz geçene kadar atlatmış oluyorsunuz. Eğer mecbur genel anestezi değilse seçim hakkınız varsa diğer seçenek daha iyi👍🏼