Kızlar merhaba ya çok saçma gelecek biliyorum ama ben hamilelikten şüphelendiğim ve tabi çok istediğim için uygulamayı indirip görmek istedim aynı zamanda siz hamiş anne adaylarına sormak istedim.
Benim yumurtlama günü sağ kasığıma çok keskin bir ağrı girdi bir kaç saat sürdü. İlk kez böyle bir şey oldu. Sonrasında bir iki gün baş dönmesi yaşadım. Şimdi ise ara ara çok hafif kasık ağrısı oluyor sızı şeklinde. Göğüslerde de hafif ağrı var. Adetime 7 gün var o yüzden test yapmadım ama sizce bu belirtiler gebelik belirtisi mi? Yumurtlama dönemini takip ettim bu ay acaba tutmuş mudur? Bu tarz belirtiler yaşayanlarınız oldu mu? Özellikte yumurtlama dönemi kasık ağrısı çok dikkatimi çekti. Daha önce yaşamadım öyle bir ağrı.