Bu gün ayağım kesildi ve aşırııı aşırı kanadı acile gittik hemen çok şükür kötü bişey yok ama korkudan ufak çaplı bir şeker düşmesi sonucu bayılma yaşadım amaa yinede oğluşum gelmedi 😂 40. Haftaya gircez yakında hiiç gelesi yoook 😂 bu gün de gelmediyse daha da gelmez diyoruz biz artık