Merhabalar belden uyusturma ile dogum yaptim yeni. Dogum sırasında bir agrim olmadi, ben üstelik ağlayarak girmiştim doguma korkudan.dogum sonrasi sol bacagim ve ayagim şişti .yuruyemedim . Kan pıhtılaşmasi olmus bende toplardamar sıkışması olmuş.doktor akcigere sicrasaydi kötü olurdu dedi yani temiz çıkmış. Sabah akşam kan sulandirici igne vuruluyorum.ayagim bacagim yavas yavas iniyor az bi şişlik kaldı. Şimdi kalbimde az ağrı hissettim acaba kafaya taktigimdan mi yoksa biseyler mi oluyor korkuyorum 😔