@MelisaMomy# Tmm canım hemen CVP lıyorum 😁😘
Fatma6161 Evet canım.ben ona gidiyordum gecen hafta dogumum oldu çok iyi güler yüzlü biri ve çok güzel ilgilendi benle ben memnun kaldım. Ben ona 25 haftalıkta baslamıştım ayrıntılımızı bile tekrardan bakmak istedi ben yani sagolsun tek üzüldügüm şey doğumumu gerçekleştirememesi oldu ☹birdaha kalsam birdaha ERTAN izgiçe giderim 🤗