bebiss1 Deniz2961 valla canim benim mutterpas diyolar burada annelik defter kaydinda öyle yaziyo doktorumda öyle dedi almanyada yasamaktayim bu programda 17+1 im ve 30 eylül gösteriyo beni kadin doktorum 26 eylül dedi
bebiss1 Deniz2961 pardon 24 eylül dedi bana kaydimi da o sekilde yapti tabii ne zaman gelecegi belli olmuyor oglun 41+6 da suni sanciyla geldi ilk bebegimde ikin 39+0 di tam ozaman kendilinden suyu geldi sonrasinda kendisi bu 3.cü olacak
ElifKarata mugeaykut belli değil kuzum 😘👍🏼 Göstermedi ayrıntılı ultrasona giricem cuma günü ozaman da göremezsek arrtık Doğurunca görcez 👍🏼😂😘
mugeaykut ElifKarata Kız kolay kolay göstermez derler belki kızdır 😊 bizimki için 12+4 te doktorumuz %80 erkek demişti bidaha kontrolde kesin dedi cicilerini almaya başladık bile 🤗🤗
Talhahafsa Allah nasip ederse kızım olacak 19 eylül gözükuyo tahmini dogum ikinci bebişim oğluşum var 2 yaşında 🤗
mugeaykut ElifKarata Canım bişey sorucam senin aşın ne zaman ? Bana sağlık ocağında ki ebe 8 Mayıs'ta gel dedi
ElifKarata mugeaykut canm vallahı beni arayıp çağırıyor hemşire sağlık ocağından ilk aşımda öyle dedi 18 Nisan dı sanırım ilk doz 1 ay sonra dedi 2. İçin de mayıs ta Olcam bende 😘😂
ElifKarata mugeaykut canm vallahi ben olalı işte 1 hafta olmuş bilmiyorum ki bende tam öyle bir aralığı varmı aşının bilen varsa yazar belki
Denizbaytar Elifnurrr benimle aynı hafta ☺ İni sağlıktan kucağımıza alırız 🙏🏻 Kıpırdanma hissediyormusun
Elifnurrr Denizbaytaramin inşallah 🙏💕 evet hareket ediyo hıçkırıyo bi de 😊 özellikle yemek yerken ve sonrasında çok hareketli. Sizinki?
hostesanne 18+3 olduk doğum için 23 eylül dedi doktorumuz 3 kere ultrasona girdik göstermedi bir türlü cinsiyeti 👼
mugeaykut ElifKarata Anladım canım bi arkadaşım da 20.haftasından sonra olmuş bende normal diye düşünüyordum ama farklılık oluyor demek ki
ElifKarata hostesanne bende düşünmüyor değilim ☺☺😂 cuma günü ayrıntılı ultrason da göremezsek daha göremeyız 😊😊😊
hostesanne ElifKarata 5 mayısta bizimde kontrolümüz. Sağlıklı olsun yeter diyorum ama içimden de kız olsun lütfeennn diyorum 😁😁