Diana 8 buçuk aylık kızım var ve 1 buçuk aylık hamileyim bundan bir hafta öncesine kadar bilmiyordum hamile olduğumu emziriyordum çevremdekiler yaramaz zehirler diyor doktorum emzirebilirsin dedi bu durumları yaşamış olan var mı ne yapmalıyım 😒
Tubaeliff Diana 14 aylık kızım 9 haftalık gebeyim emziriyorum canım. Dr devam et sorun yok dedi. Zaten düşük riskin olsa ya da farklı durumun dr kes derdi
Merveerttrkkk Diana ben yaşadım keısnlıkle emzırme ben kızımı ıkı ay hamıleyken emzırdım kızımın göz altları fılan morardı zayıfladı resmen çocuk ben kestım hemen kızım 7 aylıktı bıde sizde emzırmeyın ki yaramaz çocuğa ve karnınızdakı de etkılenır 3 kısılık yemenız gerekır
Tubasahra Diana Benim kızım 19 aylık 8 haftalık hamileyim 5. Aya kadar devam et dedi. Kızım erken doğduğu için riske atmayalım die bıraktırcam
Diana Kuzeymiraa doktorum 5. Aya girdiğinde bıraktırırsın çünkü rahimde kasılma yapabiliyor dedi yavruma çok üzülüyorum