Rumeysaaak Kızlar 7+5 haftalığım . 8-9 gün boyunca mide bulantım oldu . Kalp atışını duyduk şükür 🙏🏻 Ama benim son 2 gündür bulantım yok mide kazınmam var . Doktorum bulantı iyi bişey dedi . Kesildi şimdi bulantı bi sıkımtı yoktur dimi 😢 böyle olanlar var mı
Mhtpctn Rumeysaaak hıc bı sıkıntı olmaz cnm yat kalk dua et gecsın 20.haftamdayım hala bulanıyor doğru duzgun yemek yıyemıyorum. Keyfını cıkar madem bulantılar gıttı ye ıc yat miss 😂
sevilay_isikacar Rumeysaaak 27+3hamileyim çok şükür ne mide bulantim olduğu ilk zamandan bu yana nede kusmam 🤗
Rumeysaaak Mhtpctn İnan mide kazınması çok daha zormuş . Yemek yiyorum yarım saat sonra açlık hissediyorum
Ilkhamilelik Birden kesilmesi iyi birşey değil canım. Doktora gittim ben de iki gündür kesildi Dedim doktoruma, gel muayene edelim dedi. Gideceğim gün tekrar başladı yani tekrar geri gelebilir bulantıların.
Dyguak Canım canını sıkma ger vucudun hamileliği farklı 21. Haftamdayım toplasan 6 dega istifra ettim. Belki seninde o şekil mide bulntısız bir hamileliğin olabilir
Mhtpctn Rumeysaaak kusmayı tam anlamıyla yasamadım demekkı canım ben senın haftalarında sabah aksam acılde serm yıyordum . Inan yemek yemek daha guzeldr emın ol cunku ben yemek yemegı bırak su ıcemıyodum
Rumeysaaak Mhtpctn haklısın canım . Rabbim tez zamanda feraha kavuştursun bebeğimizi kucağımıza alalım inşallah . Sabahı nasıl edicem bilmiyorum 🤦🏼♀️ İyi bişey değilmiş bir anda kesilmesi . Doktora gidecem sabah
EB1661 10 haftamda aniden kesildi arada yanıyo miğdem onun etkisimi bilmiyorum hala arada gelcek gibi oluyo çok korkuyorum 12+1 olduk şükür
Mhtpctn Rumeysaaak panık yapma cnm bısey yoktur onda. Olabılır oyle olanları cok okudum ben burda . Belkı yarın bulantın gerı gelır bellı olmaz stres herseyın bası