Bende 22.haftadayım detaylı ultrason için başka doktora gitmiştim o doktor bana sıvın az dedi kendi doktoruma kontrol için gittiğimde normal gözüküyor ama ileride bir sorun teşkil edebilir diye öyle demiştir sana dedi zaten ecoprin kullanıyordum şimdi kontrolüm bir ay sonra kontrole gidene kadar oksapar kullanacağım