Merhabalar 2.5 yil once yine burda ilk gebeligimi yasadim yanimda cevremde kimse yokken burasi sayesinde destek gordum hemde ayni kaderi yasadigim bir çok hamile tarafından o surecte yanimda olduklari icin hepsinden Allah binlerce kez razi olsun … suan daha yeni hamileyim 4+4 :) ogrendigim gunden beri kafamda cok dolu gurbette bi basima daha ilk dogumun zorlugunu atlamamisken tekrar hamile kalmak tekrar bu sureci minik oglumla yaşamak beni korkutuyor 2 yas sendromunu eksiksiz fazlasiyla yasamak beni simdiden yormaya basladi cok zorlanmam insallah gelin birbirimizin icini biraz rahatlatalim dualarimizda yer verelim motive edelim sakin huzurlu rahat hamilelik gecirelim insallah…