Mziyaa ben Hepsiburada dan almıştım. Pembe yıldızlı olan reflü yataklı babynest yazınca çıkar. Ama gereksiz olduğunu gördüm. Şöyle ki bebeğiniz iki aydan sonra vs onda yaramıyor. Zaten reflü yataklı olduğu için kayıyor ve babyneste sigmiyor. Ben de içindeki eğimli süngeri çıkarıp onun üzerinde yatırdım 6. Aya kadar. Reflü yatağında yatsın diye. Şimdi alacak olsam direk reflü yatağı alırdım. Onda bile kaymaya başlamıştı ama en azından ayakları dışarıda degildi