Benim de hamileliğimin başından beri var yeşil sarı devamlı akıntım var hiç geçmedi doktoruma söylediğim de fitil veriyor bol su iç diyor panik yapma. Allah korusun düsük olması icin böbreklerine kadar geçmiş olması lazım ki o zaman da böbrek ağrısından duramaz zaten giderdin acile bol su iç doktor randevuna kadar biraz toparlanır bir de ayaklarını hava sıcak ama sen gene de üşütme