Eeezgi Benim doktorum da tavuk yumurta süt gb ürünleri kesinlikle bandrollü almamı öyle tüketmemi söyledi, peynir için de aynı şekilde köy peyniri olmamasını söyledi sanırım bakteri vs risklerinden dolayı
Mehtapakgl mine-1994 panik yapma çok aklın takılırsa toksoplazma testi yaptırırsın sağlık ocağından doktora gösterirsin. Valla kuzum bennizmirde oturuyorum burda yerel bir marka var tire süt diye onu alıyorum. Doktorda bunu önermişti. Oralarda var mı bilmiyorum.
Eeezgi mine-1994 doktor bana her şey bandrollü olsun dedi yumurta vs de düşününce mantıklı aslında denetimden geçmiş olması önemli bence de.
mine-1994 Eeezgi hiç bilmiyordum ya yumurta köy yumurtası yiyordum hamile kaldığımdan beri doğal diye 😣 süt yoğurt da öyle hep
maras46 mine-1994 biz doğalını bulamadığımız için pastörize tüketiyoruz fakat annelerimiz teyzelerimiz zamanında Bu kadar pastörize yoktu haliyle onlarda doğalından tuketiyorlardi bizler sağlıklı dogdugumuza göre sorun olmaz diye düşünüyorum tabi güvendiğiniz bir yerden aliyorsaniz
mine-1994 maras46 @AyaYlmazYldrm eskiden bu kadar hastalıklar falanda yoktu ki her şey doğaldı şimdi bünyelerimiz eskiler kadar sağlam değil o yüzden insan ister istemez korkuyor
AyaYlmazYldrm mine-1994 eskiden haxir sutmu vardi herkesin evinde inegi vardi onun sutunu yogurdunu pynirini yediler bnce cokta abarmamak lazim biz sapasaglam dogduk cok sukur
Edizinannesii mine-1994 valla canım bana da doktorum asla hazır yeme dedi bende köy sütü yoğurdu yiyemiyorum nolacak bilmiyorum 🤦♀️