Bugün kontrolümüz vardı 34 haftalığız bebeğin kilosu 2 kilo dedi doktor biraz zayıf ben 2400 2500 bekliyordum falan dedi. Bol bol yumurta et yoğurt yemem lazımmış protein alamamışım pek bir de karın çevresi 32 haftalığa göreymiş bu da zayıflığından oluyormuş. Doğuma kadar 3 kilo olur mu mayıs sonu normal doğum yaparsın bu gidişle bebeğin pozisyonu uygun dedi 4 5 hafta var kilo alımı 1 kilo artar mı sizinde böyle oldu mu?