Aydeniz09 Kızlar canınızın birşey çekip yani aşerdiğiniz yiyemediğiniz oldumu. Şuan canım inanılmaz bonfile et çekti ama yok🥺 Özellikle bonfile et. Etraftan da aşerdiğini yiyemezden bebekte leke olur diyen cahiller var. Doğru mu ? 🙄
Aygul01 Aydeniz09 yok canım leke filan hiç bisey olmaz. Ama canın ne istiyorsa ye canım, ben canım ne istediyse hep yedim. Bugun olmasa yarın yersin icinde kalmasın ama yiyemezsende bebeğine bir sey olmaz yani ☺️ Kac haftaliksinn
1zeynepelif Aydeniz09 oluyor canım genelde canım isteyince hemen olmasa bile bi gün sonra yiyorum. Bazende bi anlık bi canım istiyor sonra geçiyor yemiyorum . Her söylenilene de inanmıyorum ben açıkcası
bburcu Aydeniz09 hayır Kağan Kocatepe’den dinlemiştim aşerilen şey yenmeyince hiçbir sorun olmaz diyordu
Mhtpctn Aydeniz09 cnm o leke olması öyle bısey degıl mesela markete gıttın manavından bıssy aldın yedin parasını vermeden cıktın yada bırının agacından bıssy kopardın yedın soylemedın oyle leke Oluşurmus yanı bırınden habersız onun malından almakla olusan bıseymıs ben buyuklerımden oyle duydum
Aydeniz09 Aygul01 36 haftalığız çok az kaldı 🤗 Yiyeceğim de bu saatte bonfile eti bulamıyoruz 😅 Sanki yarın yesem anlamı kalmayacak gibi 😅 Etraftan da boş boş şeyler duyunca kafama takıldı
Aygul01 Aydeniz09 kız o haftada ne asermesi 😂 aserme en gec 4aya kadar olur. Canın istemiştir senin ☺️
Hamissanne Aydeniz09 bende öyle olmstm okdr istedim kii tabi gece gece niyeyse hep geceleri buluyor bizi bu istekler sabah olunca kahvaltı yaptım ve ogleye doğru gidip yemistk dışarda. Nasıl yedim nasil🤣🤣
Aydeniz09 1zeynepelif ya aslında bende inanmıyorum da ufak şeyleri bile kafamıza takıyoruz Ya böyle bir dönem de heralde o yüzden 😣
Aydeniz09 Aygul01 hahaha 😅 Yok ben zaten kendim için canım çekti dedim de başkalarının ki belki aşerme olur diye dedim 😅😅😅
Aygul01 Aydeniz09 he aynen ama olsun yine icinde kalmasın bulabilme imkanın varsa ye bacım. Can bogazdan gelir bosverrr 😂
Aydeniz09 Hamissanne hep bu Masterchef programı yüzünden 😅😅😅 onu izliyordum bonfile 🥩 pişirdi pislik😅 yarın yiyeceğim artık😅 Umarım bebemin bir yerinde bonfile lekesi olmaz hahaha 😂
Aydeniz09 Mhtpctn Herkes de farklı sanırım 🤗 Her kafadan ses çıkıyor. Şuan kendimi sorguluyorum izinsiz birşey yedim mi diye 😅😅😅 Bende birşey canın çekerse yiyemezsen bir yerine dokunursan leke olur bla bla bla😅 inanmıyorum ama işte şüphe😅
Mhtpctn Aydeniz09 bende dusunuyorum yedımmmı dıye mahalle marketı cok yakın arkadaşım arada bı manavdan erık felan alıyordum 1 2 tane hemen soyluyordum helal et dıye 🥰
Aydeniz09 Mhtpctn Yok ya düşündüm de yemedim heralde 😅 hatta bir kere komşuya gitmiştim tabak da erik vardı bir tane alıp yiyecektim sonra aklıma bu olay geldi almadım😅
Aydeniz09 1994ozg Hahaha evet şuan onu izliyorum 😅😅😅 Bonfile yaptı adamın biri çok fena canımı çektirdi 😅