Brcuuu Kızlar merhaba Yarın sabah sezeryan olacağım gece 12 den sonra hemşire lavman yapmamı söyledi. Bu işlem hastanede yapılmaz mı normalde bilgisi olan var mı ?
ecembugra53 Brcuuu için iyi temizlensin diye veriliyor canım hiç bende hastanede verildiğini diye biliyorum canım
esrAlp Brcuuu ilk kez duydum sezeryan öncesi lavman ben kabızlık sorunu yaşıyordum yine de böyle bişey dememişti dr
Simya Ahsenn031013 yoo evdede yapılabiliyor kuzenim 9 ay gebeliği boyunca bağırsaklarındaki rahatsızlık sebebiyle ayda 1 kez yaptı lavman, bu ay da doğumu oldu bebeğe bi zararı olmadı
Ahsenn031013 Simya tabiki olabilir evde yapılamaz ya da bebeğe zararlı açısından demedim zaten😅 sadece doğum için gittiğiden dolayı lağmanı onlar yapabilirler extra siz yapın demelerine gerek yok demek istedim 😅 bebeğe zararlı demedim
Nevo Brcuuu gece 12 den sonra yemek yok gece 3 gibi hafif kahvaltı yap demişti doktorum 11 de sezeryana alındım hiç lvmam yapılmadı sorun da olmadı bizim