Aras1234 sadece son zamanlarda sancı çok sık geldiği için zorlayıcı oluyor. Onun dışında bi zorlayıcılığı yok.. ne kadar çok hareket ederseniz sancıları o kadar rahat atlatırsınız.. 40+5te kendi sancımla hastaneye gittim, sancılarımın şiddeti azalınca mecbur suni aldım ben de o şekilde deneyimledim😬😬